Blaumaņa iela 5a, Rīga|t. 27744440
A.Deglava 66, Rīga|t. 24332277

PIETEIKTIES KURSIEM

Pēc pieteikuma saņemšanas mūsu koordinatori ar Jums sazināsies un visu noprecizēs.

BIZNESA ETIĶETE

Mēs bieži vien uzdodam jautājumu, kāpēc mums šajā modernajā un pietiekami brīvajā pasaulē ir nepieciešama biznesa etiķete, tomēr jūs katrā ziņā esat nonākuši situācijā, kad sajūtat, ka zināšanas un prasmes lietot biznesa etiķeti ir vienkārši vitāli nepieciešami.

Brīva biznesa etiķetes valodas pārvaldīšana – tā ir vislielākā jūsu priekšrocība. Un mēs zinām to, ka iespaids par cilvēku un par kompāniju, kurā viņš strādā, veidojas pirmajās saskarsmes sekundēs un šis iespaids paliek neizdzēšams un praktiski nemainīgs.

Šīs praktiskās nodarbības orientētas uz to, lai varētu saprast un iemācīties izmantot biznesa etiķeti savā un savas kompānijas labā.

Programmā iekļautas tēmas par ārējo izskatu un kompāniju, par profesionālismu darbā ar klientiem, partneriem tikšanās reizē vai tālruņa sarunā, noteikumi un standarti, kas jāievēro, tiekoties ar klientu, pareiza lietišķās sarakstes organizēšana, pareizas izvēles un dāvanu pasniegšanas darījumu partnerim, klientam, galvenie principi, dāvanu īpatnības.

Pēc kursa pabeigšanas jūs kļūsiet par profesionāļiem un iegūsiet:

  • Prasmi daudz efektīvāk vadīt tālruņa sarunas;
  • Pareizas uzvedības praktiskās iemaņas sarežģītās situācijās;
  • Prasmi veidot savu un savas organizācijas pozitīvo tēlu;
  • Spēju lietpratīgi un korekti izmantot informāciju pa tālruni un tiekoties personīgi;
  • Prasmi pareizi sastādīt lietišķo vēstuli;
  • Prasmi pareizi un savlaicīgi atbildēt uz vēstulēm un pieprasījumiem;
  • Zināšanas par sarakstes īpatnībām atkarībā no situācijas.


Grupa – 6 – 10 kursanti.