PASTEIDZIES! Akcija spēkā līdz 31. martam
no 8. aprīļa
Priekš skolēniem
Komplektējam latviešu, krievu, angļu, vācu valodas grupas (A1 līmenis)
no 26. marta
no 26. marta
no 19 .marta
no 25. marta
kartes īpašniekiem
kartes īpašniekiem
Klientu apkalpošana - tas ir aktivitāšu komplekss, kurš ir virzīts uz klientu apmierinātības paaugstināšanu. Tas nozīme - klientam formējas sajūta, ka prece vai pakalpojums atbilst viņa vēlmēm.
Nepieciešamība klientu apkalpošanā mainās atkarīgi no preces vai pakalpojuma specifikas, klienta vai nozares.
Programmas ilgums - 8 ak.st.
Organizācijām - speciālais piedāvājums!
Atcerieties!
- Klientiem ir ļoti laba atmiņa. Viņi atceras Jūs, nav atkarīgi no tā, vai Jūs atceraties viņus.
- Klienta uzticība var būt momentāli iznicināta rupjas apkalpošanas dēļ vai sagrauta ar mazo nekompetenču un necieņu demonstrēšanas kopumu.
Semināru pasniedz pieredzējuša lektore ar maģistra grādu psiholoģijā. Nodarbības notiek ļoti patīkamā un aizraujošā atmosfērā.
Grupa – līdz 10 klausītāji.